rome2018.reismee.nl

Rome , de Paus en de Route!

Hij was er niet

Overal gezocht, maar niet gevonden

We hebben de groeten achtergelaten !

...en , de route naar Rome :

grazie e arrivederci,

Hema

And en Rikus

Geweldig als de reis zo beeldend voorbij ziet komen. Wat een km jullie hebben afgelegd chapeau. Prachtig filmpje. Leuk om het zo terug te zien. Jammer dat de paus er niet was, maar als hij wel te zien zou zijn is het heel ver weg.In elk geval is de missie geslaagd en hebben jullie een hele leuke herinnering aan. Goede vlucht en tot snel in Nederland ??

Yvonne en Leen

Lieve Jarige job Henk en lieve Marijke, wat hebben jullie een prestatie verricht zeg! Petje af en respect! Een diepe buiging voor jullie. Wat een te gek filmpje van de route die jullie hebben gefietst! We spreken elkaar snel! Goede vlucht terug! Dikke knuffels van de Zaggies xxx

Corry en Nico.

Allereerst Henk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Marijke ook natuurlijk. Dat jullie doel bereikt is, vinden wij ook een geweldige prestatie! We hebben genoten van de reisverslagen en de foto´s en wensen jullie een goede reis terug .Gelukkig niet meer op de fiets!
We hopen jullie gauw weer een keer te zien om verder bij te praten! Liefs van ons!

Anneke (niet je zus ?)

Gefeliciteerd Henk. Mooie laatste Italiaanse dag gewenst en gezond jaar. Wat een leuk filmpje. Zo mooi de route weergegeven. Hoor graag nog eens hoe je dat maakt. Goede thuisreis. ( Ook zonder pauselijke zegen)

Jennis

Supertrots op jullie! En erg leuk dat ik de reis heb mee kunnen beleven via jullie blog.
Dikke kus Jennis

Ben

Petje af Marijke, Henk (alsnog van harte gefeliciteerd). Afzien, doorbijten en genieten, een prestatie van formaat die jullie in de pocket hebben. Proficiat. Spreek jullie er later graag over. Een goeie reis terug en wel thuis, tot horens en tot ziens.